درباره رایتل

قطب نوظهور عرصه مخابرات ایران
رایتل با هدف فعالیت در حوزه فن آوری نوین اطلاعات و ارتباطات در سال ۱۳۸۶تأسیس شد و خدماتی را در زمینه های مختلف همچون فن آوری کارت های هوشمند، پورتال های سازمانی، خدمات انتقال داده ها و تأمین و تهیه سخت افزار ارائه کرد.
رایتل در راستای گسترش دامنه فعالیت های خود، در سال ۱۳۸۹به اخذ پروانه اپراتورسوم تلفن همراه کشور با انحصار دوساله جهت ارائه خدمات نسل سوم موبایل علاوه بر خدمات نسل دوم نائل آمد و اکنون تمامی تلاش خود را معطوف ورود سریع به بازار مخابرات ایران نموده تا بدین ترتیب خود را به عنوان اپراتوری مشتری مدار و نوآور در بین رقبا معرفی نماید.
شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) که مسئولیت مدیریت سرمایه نزدیک به ۳۰ میلیون بیمه گذار سازمان تأمین اجتماعی را برعهده دارد، با تعهّد به سرمایه گذاری در صنایع نوینی که حداکثر عواید را برای ذینفعان خود به همراه می آورد، از ابتدا رایتل را بعنوان یکی از شرکت های تابعه اش، زیر چتر حمایت های مالی خود قرار داده است.

چشم انداز

ارتقاء کیفیت زندگی ایرانیان
رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران گردد.

 

رسالت

رایتل با ارائه خدمات پیشرفته و هیجان انگیز با کاربری آسان نوید بخش تحولی در راستای زندگی بهتر برای ایرانیان خواهد بود.
رایتل در عین اینکه خود را متعهد می داند محرک تحوّلی در راستای بهبود کیفیت زندگی ایرانیان باشد ، بر این باور است که چنین چشم اندازی محقق نخواهد شد مگر با ارائه خدماتی نوین که هیجان و سادگی کاربرد را همزمان بهمراه داشته باشد.

ارزش ها

رایتل خود را به ارزش های چهارگانه زیر پایبند می داند:
صمیمیت: مشتری مداری، تعهد
اخلاق: اعتماد، شفافیّت
شایستگی: کیفیت ، نوآوری
هیجان: پیشتازی، پویایی

رایتل
معتقد است که این کیفیت و شایستگی های کارکنانش است که ضامن موفقیت می باشد؛
فرصتهای رشد حرفه ای را فراهم می کند؛
درصدد است سالهای سال به رشد خود ادامه دهد؛
متعهد به توسعه فنآوری است؛
محیط کاری مناسبی را برای ایجاد بهره وری، خلاقیت و نوآوری فراهم می کند؛
در تلاش است تا به بهترین در نوع خود تبدیل شود.

 

راه های ارتباط با رایتل

  • مرکز تماس مشتریان (۲۴ ساعته و حتی روزهای تعطیل)
    • تماس از خطوط رایتلی: ۲۰۰
    • تماس از سایر خطوط: ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰
  • سامانه پاسخگویی آنلایناین سامانه جهت گفتگوی آنلاین تمامی کاربران با کارشناسان رایتل و به‌منظور پاسخگویی به سوالات و پیگیری مشکلات ایشان، از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در دسترس است.
  • سامانه مدیریت حسابسامانه شخصی مشترکین به‌منظور دریافت خدمات غیرحضوری از قبیل خرید شارژ و بسته، مشاهده قبوض و پرداخت صورت‌حساب، مسدود نمودن خط، دریافت ریز ارتباطات، تغییر نشانی ارسال قبض و غیره می باشد.
  • فروشگاه‌های رایتلاطلاعات مربوط به فروشگاه های رایتل مانند نشانی، شماره تلفن و غیره در این قسمت درج گردیده است.
  • نمایندگان فروش و خدماتاطلاعات مربوط به نمایندگی های منتخب رایتل مانند نشانی، شماره تلفن و غیره در این قسمت درج گردیده است.

پست الکترونیک روابط عمومی: 
pr@rightel.ir

دورنما:
۰۲۱-۲۶۲۱۴۶۹۶

نشانی:
خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از تقاطع آیت الله هاشمی رفسنجانی، خیابان ارمغان غربی، تقاطع خیابان مهرداد، پلاک ۸
کد پستی: ۱۹۶۷۸۶۳۳۱۱

 

برای اخذ نمایندگی رایتل به این صفحه را مراجعه نمایید.

 

 

رایتل

منو اصلی