عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی همراه اول
برای عدم دریافت پیامکهای تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روشهای زیر اقدام کنند:
- ارسال عدد «1» به «8999»
- شماره گیری کد دستوری
- شماره گیری کد دستوری
- تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990
- مشترکین می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره 8999، نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام نمایند.
- پیامك های اطلاع رسانی اپراتور و اطلاع رسانی سرویسهای پایه و باند پهن همراه اول، پیامکهای تبلیغاتی محسوب نمی شوند. بنابراین درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیام ها را دریافت خواهند نمود.
- برخی مشتركین به واسطه عضویت در باشگاهی خاص یا ارائه شماره خود به فروشگاهها از این مبادی پیامك تبلیغاتی دریافت می كنند كه در این خصوص نیز اپراتور دخالتی ندارد.
- از طریق مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) مشترکین می توانند نسبت به فعال / غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی اقدام نمایند.