همراه اول شرکت برتر از منظر « ارتباطات رسانه ای » و «مسؤولیت اجتماعی»

در جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، همراه اول موفق به دریافت لوح و نشان ویژه « ارتباطات رسانه ای » و «مسؤولیت اجتماعی» جشنواره شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در آیین اختتامیه پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و در قالب شانزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که روز سه شنبه ۱۴ آبانماه در مرکز همایش های تلاش برگزار شد، از روابط عمومی همراه اول با اعطای لوح «برتری در ارتباطات رسانه ای» و نشان «برتری در مسؤولیت اجتماعی» تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که با حضور سوتلانا استاوریا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران، اساتید و مهمانان ایرانی و خارجی حوزه روابط عمومی برگزار شد، با رأی هیأت داوران و با توجه به ویژگی های اخلاقی و ارتباطی شایسته، لوح روابط عمومی برتر در حوزه «ارتباطات رسانه ای» و همچنین نشان «مسؤولیت اجتماعی» به روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعطا شد.
روابط عمومی همراه اول همواره سعی داشته با پاسخگویی مناسب به رسانه ها و اهتمام به مسؤولیت اجتماعی، نقش ویژه ای به عنوان روابط عمومی بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ایفا کند.
پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی روز سه شنبه ۱۴ آبانماه با برگزاری دو نشست علمی-تخصصی با موضوعات «جنگ رسانه ای، مبانی و نظریه ها» و «مسؤولیت روابط عمومی ها در جنگ رسانه ای» و معرفی روابط عمومی های برتر کشور به کار خود پایان داد.

 

جهت خرید سیم کارت های همراه اول کلیک نمایید.

 


تاریخچه همراه اول

فناوری های جدید در دو دهه اخیر تأثیرات بسیاری بر زندگی داشته اند و تا حد زیادی سبک زندگی ما را تغییر داده اند.

تلفن همراه از پدیده هایی است که زندگی جوامع بشری را تحت الشعاع قرار داده است. در همین راستا، نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰۰ شماره در شهر تهران آغاز شد.

در ۱۹ مرداد ماه همان سال با واگذاری ۴ سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم کارت در ایران آغاز شد.

بنابراین با توجه به نیاز و تقاضای مردم به این پدیده، فعالیت هایی متناسب با جهت گیری جهانی برای توسعه شبکه تلفن همراه در اهداف عالی مجموعه مخابرات کشور صورت گرفت.

در طول برنامه سوم، ۴ میلیون و ۵۹۰ شماره تلفن همراه واگذار شد که با ۸/۹۳۴ درصد رشد رو به رو بوده است و ضریب نفوذ تلفن همراه از ۷۸/۰ درصد در ابتدای برنامه سوم به ۵۰/۷ درصد در انتهای برنامه افزایش پیدا کرد و سه استان اول از نظر ضریب نفوذ در پایان برنامه سوم تهران، اصفهان و یزد و نیز از نظر عملکرد واگذاری تلفن همراه تهران، اصفهان و فارس اول بودند.

منو اصلی